måndag 31 augusti 2015

Minigrupp

Köpte en racercykel till slut och använde den till jobbet för första gången i dag. Har inte fixat cykelskor än utan ska först lära mig cykeln, det var nog smart - jag har inte alls samma stabilitet och finlir i trafikkaoset i city som jag måste ta mig igenom på väg till F4L från jobbet. Annars gick det bra men var f-n jobbigt!! Helt slut i kroppen. Kanske också beroende på passet:

A. Frontrack Bulgarian Split Squats 3 x 5 reps (total 6 sets)
Hu, jag körde faktiskt bara med stången...behöver så mycket balansträning så det var en utmaning i sig.

B. 10 Rounds
  • 5 Burpees
  • 10 Pistols
  • 15 s L-sit hold
Cap 15 min

Jag körde pistoler med gummibandshjälp och kämpade för att få det att bli riktig pistolträning och inte hänga i bandet för mycket. Blev inte så djupa. L-sit var....inte så mycket L utan rätt böjda ben. Burpeesarna var för få för att ens bli jobbiga. Annars matade vi på och kom in på 13:01. Vi var bara två på passet och höll nästan exakt samma pace rakt igenom. Litet men synkat gäng :-)

Sen avslutade vi med::

3x36 hollow rocks 

3x1 minut och 1x2 minuter av vad det nu heter = rygglyft med armar bakåt och tummarna uppåt. Jobbigt för triceps.

Länge sen jag var så svettig. Var ju perfekt att trycka på en hjälm sen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar