måndag 10 augusti 2015

Jag. Gruppen.

Fortfarande trött som tuggummi i huvudet. Och min cykel bara driver med mig - lördagens punka blev fixad i går och i dag platt däck igen. Lämnade in cykelj-veln till reparatör och satte mig i bilkön.

Dagens träning på F4L var andra gången jag var hela gruppen = lyxegenträning med Ako:

A1. Front Squat 3 x 7 reps @ 20×1
45 kg. Det gick. Knastrade lite i knäna.

A2. One arm hang with scapular depression and release technique 3 x 5 reps alternating right and left side slowly. If really difficult use two hands. No max effort.
Inte min grej, gjorde vanligt häng med åtta axellyft typ eller vad det nu heter. Sen, stående på knä, fem drag i gummiband med en rak arm i taget.

B. 3 rounds for time
500m Run
25 Thrusters 30/20kg
15 Chest to Bar pull-ups
Inte thrusters, det blev push press. Och pullups med band. Sprang som en kratta såklart. 17:50.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar