lördag 1 augusti 2015

Kolhydratmonster

Ingen bra träningstrend i San Fransisco. Alla CF-gym för dyra, jag valde bort att betala 25-30 dollar per pass och har haft åtta träningsfria dagar där jag passade på att kolhydratladda riktigt ordentligt! Förutom det har vi gått ganska många timmar varje dag så nu gör högerknät ont igen.

Av en slump gick vi förbi ett gym i går som erbjöd 10 dagars träning för 10 dollar = till slut kom jag igång och tog mig dit i dag. Schyssta David skickade pass.

AMRAP 20 min av:
  • 250 m rodd sub 1:55
  • 15 PP 10 kg-hantlar
  • 20 sek hollow
Roddmaskinen var ganska rostig och batteriet var nästan dött men det var ju ändå en riktig roddmaskin. Om man jämför var jag själv mer rostig och halvdöd än maskinen. Totalt 7 varv och 200 meter rodd. Och ändå mådde jag lite illa efteråt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar