onsdag 5 augusti 2015

Bye bye San Fransisco!!

Så, denna sista dag i San Fransisco, kom ytterligare ett pass från David. Så här såg det ut:

A.öva mer PU
Fast det var upptaget där och jag började med B. Fick sån syra i underarmarna att jag skippade PU.

B. 5 varv på tid av :
  • 7 hpc 14kgx2 hantlar
  • 7 pp
  • 7 fs
  • 7 raka marklyft
Blev 30 pounds stoooora hantlar. Jag har ju sån dålig teknik så jag slog i axlarna varje hpc, har såklart blåmärken nu. Och syra i underarmarna fick jag som f-n. Tog för lång tid för att skriva upp här eftersom jag blev tvungen att ta en kort break mellan varje varv. Eller...ok...här kommer det pinsamma erkännandet: det blev en start varannan minut. Jag vet....jag har varit på låååång semester och gått in på fel spår med öl, vin, pizza, you name it! Skulle varit en bra version av filmen "Supersize me" tror jag. För man hinner bli ganska mycket större på drygt fyra veckor. Hua.

C. E4M i 12min
  • 500 M lugn löpning
  • 30 sekunder hollow
Den här delen var till och med skön. Förutom att jag kände av vänster hälsena lite under tiden och höger knä efteråt. Men inte just nu. Körde på 6,5 miles-tempo. Typ 10,5 km.

Blir bra att åka hem i morgon! Längtar till min cykel, till vanliga rutiner och renare kost. Och min kropp as I like it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar