lördag 8 augusti 2015

Jetlagsträning nr 2

Jag som var så glad över att få cykla igen - i dag punktering! Otroligt frustrerande. Och mitt vänstra smalben tjongade jag in i en låda i går så där har jag en rejäl bula. Jetlaggad som f-n. Men annars är allt bra :-)

Gruppträning i dag igen:

A.) Push jerk + Split jerk 5 set 1+1 reps, med ökande vikt.
Satte som mål att köra upp till 55 kg vilket jag gjorde.

B.) 3 varv av
  • 21 svingar 24/16kg
  • 15 push jerk 50/35kg
  • 9 laterala burpees
tid 9:56. Obrutna PJ varv ett, sen delade jag upp i femmor. Tog en mikropaus sista varvet på svingarna.Tunga laterala burpees som vanligt, det är verkligen min "jagvillbarageuppövning". Men just nu ställer jag inte tokhöga krav på mig själv, måste få några dagar att komma i fas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar