fredag 7 augusti 2015

Jetlagsträning nr 1

Snurrig och trött i dag. Flög hem i går och sov ok i natt men nio timmars tidsskillnad går inte ur kroppen så snabbt. I dag väckning 06:30 och cykling till jobbet  - som jag har saknat min cykel! Sen pass på F4L:
A.) Viktade pull-ups med suppinerat grepp 4 set 5 reps
gör 1min viktas planka mellan varje set pull-ups.
Just nu lyckas jag inte ens göra en pullup så det blev träning på PU-styrka där. Vanlig planka två varv, med 10 kg varv tre och fyra.
B.) 12min AMRAP
25 pull-ups
25 Boxjump step down 50cm
25 goblet squat 24kg
Hahaha, här blev det att tokskala - ringrodd i stället för pullups och 16 kg på klotet...det blev två varv och 15 ringrodd.
Sen cykla hem och sen till Mariatorget för fantastiska grillade lammracks! Bra start på mitt nya liv. Jag ser dagens pass som en hjälp att komma tillbaka i rätt tidszon mer än annat.
Kör igen i morgon förmiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar