torsdag 20 augusti 2015

Tisdag på nya Nordic

Stället är så stort att man kan gå vilse ju! Och fint...kom lite tidigt och undersökte nyfiket alla ytor, bland annat duschen där det visade sig att det inte är stängt mellan duschrummen. Tur att jag vände i tid :-)

Sen tränade jag mest stötar, har stora problem att hitta både rytmen och positionen. Stora. Problem. Min tålmodiga PT visade gång på gång, kom väl framåt lite men har en bra bit kvar.

Jag frågade om jag alltid gjort så här fel och det har jag enligt David. Det var ju skönt att höra på sätt och vis. När man ska ta tag i någon ny defekt som legat där och väntat på att bli korrigerad är det lätt att tro att man gått bakåt men det är bara en av alla miljarder detaljer som han noterat och tar tag i först när tiden är mogen.

Nu har det ju gått ett par dagar så mycket mer detaljer än så här blir det inte. Maxvikt för dagen blev 55 kg tror jag men tränade mest på lägre vikter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar