torsdag 30 april 2015

Lunchträning

Halvdagsjobb = lunchträning:

A1. Strikta Pull-ups 3 x 6 reps @ 20×0
A2. Träna på brygga mellan varje set Pull-ups. 3 x 20-30s
Strikta PU´s med pronerat grepp. Såklart inte själv men med support i stället för gummiband. Här är jag svag...även toksvårt med brygga, kommer upp och lyckas stå ca 10 sekunder, sen är det kört. Så det blev några omgångar.
B. ”Helen”
3 varv på tid av:
  • 400m Löpning
  • 21 Kettlebell Swings 16kg
  • 12 Pull-ups

Test av knä alltså. I stället för att köra gummiband eller sånt så halverade jag pullups och körde ettor kippade. Det gick asbra. Ångrar mig att jag inte körde all in RX. Efter sista varvet gjorde jag 6 till iaf. Tid 12:38.  Osäkert hur knät reagerar, för tidigt att säga.
Trevig Valborg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar