torsdag 23 april 2015

Klart bättre än sist

En pt-timme som gick bättre än förra veckan (tack och lov!!):

Knäböj, 5x35 långsamma med paus i botten.
Har inte böjt på evigheter, det blir jobbigt att ta sig tillbaka men nu har jag börjat!

Varvat med pullups. Kunde inte göra tvåor men ettor. Tungt i dag, beviset på att fler behöver göras hemma mellan passen.

Åsså lite vändningar igen. Kunde jag något i dag då? Jo, som sagt, bättre än sist. Missade halsen varje gång ;-) körde ffa hängstyrkevändningar: 5x2 hang PC och 2 PP.

Minuten efter att jag frågade "när ska jag få marklyfta igen" fick jag den här avslutningen, ett pass från MK Open:
10 DL 90 kg
10 laterala burpees hand release
10 svingar 24 kg
10 DL 90 kg
Time cap 3 min

Vet inte hur länge sen jag marklyfte. Men knäna känns bra och det gick. Inte allt dock. Första 10 obrutna (yay!) men med ganska ful rygg de sista tror jag. Så blev lite feg och ovan och fick bara in fyra av de sista tio. Körde ettor där.

Jag är så trött att jag håller på att somna. Det får räcka så här tror jag. God natt!




3 kommentarer:

  1. Nädå ryggen var fin! jempas rygg på mk är den nya definitionen på ful rygg :)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera