tisdag 14 april 2015

48!!

Ha! Siffror i rubriken brukar indikera nya, roliga, rekord. Men inte i dag - i dag ett nytt, lite tråkigare rekord: CFMalle fyller 48 i dag. Huh!

Firade med att jobba hemifrån så jag kunde lunchträna:

A1. Framåtlutad Skivstångsrodd 3 x 6 @ tempo 2010
Tog mig upp till 40 kg här.
A2. Max Toes to Bar
Kan ju inte köra utan mellankipp, måste lära mig det. Kom upp i nio stycken.
B. På tid:
  • 500m Rodd
  • 50 Kettelbell Swings 24/16kg
  • 50 Pull-ups

Ja, om jag gjorde tvåor i går så fattar man ju att jag inte direkt klarade av 50 i dag. Men jag var först till stången = hade vi bara haft rodd och svingar hade jag vunnit, haha. Sen körde jag ömson gummiband, ömsom kippat och växlade mellan alla tänkbara grepp. När tiden tog slut (12 minuter) hade jag hunnit 33 stycken. Bra träning.
Nu har jag också pumpat cykeln och torkat av den lite efter vintervilan så i morgon trampar CykelMalle till jobbet! Den ständiga kampen för att hålla sig ung?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar