fredag 17 april 2015

Usch

Dagens timme med David var ett riktigt bottennapp. Jag skulle få till mina PC så att jag inte fortsätter att sabba stångbanan med höften, tjongar in den i halsen med mera.

Men jag kom inte vidare i dag. Slog in i halsen riktigt ordentligt minst en gång så nu känns det som en ordentlig halsinfektion igen (fast det är väl nåt blåmärke därinne någonstans). Använde höften nästan hela tiden. Förstår i huvudet men inte i kroppen vad jag ska göra.

Förbud på PC på pass tills det blivit ordning på det här. Är så j-vla arg, irriterad och besviken att jag vill lägga mig under en filt ett tag. Men ska göra en bätre grej: kravlöst sitta på läktaren och kolla MK Open i helgen. Planen är att jag ska bli inspirerad av det också. Heja Jempa! Heja David & Co! Heja alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar