lördag 11 april 2015

VinnarMalle

Plötsligt en dag händer det - fredagens pass var ett Malle-pass!

A1. 3 x Max antal Strikta Chest to Bar Pull-ups/Pull-ups
Jag körde chest to bar och fick äntligen till två i rad. Första varvet i alla fall. De andra kom jag nästan upp men blev bara en riktig varv två och tre. Framsteg ändå
A2. Sidoplanka 3 x 30 s Höger och Vänster sida
B. 5 varv på tid:
  • 10 Hang Power Snatch 40/25kg
  • 30 Double Unders

Hängrycken lätta. Eftersom David sagt att mina nya nanoskor funkar till typ allt förutom DU´s var jag inte helt säker på hur det skulle gå att hoppa. Jorå, absout sämre än vanligt får jag säga med ett antal felsteg men kom in på 7:13. Och det visade sig ju vara den bästa tiden - YEAH! Skulle kanske välja att vara bäst på något annat än dubbelhopp om jag fick välja vad som helst men va f-n.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar