fredag 3 april 2015

Kanske ändå?

I dag gjorde jag något så vilt och crazy att jag tränade med en annan PT än David - Fernando på F4L!

På olika sätt hade timmen totalfokus på att lära mig handstående. Känns både motiverande och vettigt att hålla i det en period (det är tydligen bra med riktiga bottennapp, som i tisdags, för att väcka min motivation).

Vi tränade utan vägg mitt på golvet. Lärde mig att då titta ner i golvet i stället för in i väggen - tada! Nästan så jag fick till balansen själv sekundvis. Det finns hopp inför framtiden! En dag kan nog Malle också stå på händer. Finliret ska sitta i händerna, inte i benen/fötterna. Såklart.

I övrigt bl a: hollow rock, brygga, sidolyft från bänk.

Kul timme. Vill öva mer.

Avslutade med en pullup. Var lite för trött men kom upp till slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar