torsdag 2 april 2015

Jobbahalvdagseffekten

Jobbahalvdagseffekten = lunchpass på F4L!

På förmiddagen jobbade jag hemifrån och hann med fyra pullups i sovrumsdörren.

Dagens pass:

A. ca 10 min Gå på händer/1 Wallclimb med växelvis axeltouch i vertikal position med magen mot vägg
Perfekt att detta kom efter tisdagens misär...började med att jobba två och två, en sparkar upp och en tar emot, sen stå där och öva sig på att hitta balansen. Sen övade jag några misslyckade gånger själv. Sen avslutade jag med att gå till väggen och sparka upp en gång. Bara så där. Puh. Antingen omöjligt eller plättlätt. It´s all in the head.
B. 10 varv på tid:
  • 15 Squat Jumps
  • 10 Press 30/20kg
  • 5 Diamant Push-ups

Fast - jag bytte ut squat jumps till situps på Davids rekommendation. Vi hade time cap på 15 minuter och jag hann åtta varv + sex situps. Det var ffa pressarna som bromsade. Varv ett och två körde jag bara på och sen tog jag slut och fick dela upp. Vid varv tre fick jag börja köra pushupsen på knän också...men vafan, det var kul i dag!
innan jag gick hem körde jag tre pullups till plus excentriska knäböj på höger ben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar