tisdag 31 mars 2015

Ingen att minnas...

Ojojoj...vilken usel start på dagens pt-timme!!! Jag lyckades inte, trots flertalet försök, sparka upp mig i handstående en enda gång. Inte. En. Enda. Gång. WTF!?!? Som att jag tror att jag ska krascha in i väggen liksom? Vi skulle göra någon rörlighetsövning från handstående men dit kom vi aldrig. Inte ens Davids peppande kommentar "Ingen minns en fegis" hjälpte. Glöm mig, bara glöm mig. Nu.

Vidare till PP. Skulle jobba upp till en stark tvåa - med perfekta nedtagningar. Jorå, nedtagningarna mycket bättre i dag. Akos story i måndags kanske skrämde mig till bättring? Fick till en riktigt bra tvåa på 50 och sen en etta på 54 kg. För att få med mig något positivt i dag efter handståendemisären så var det ju ett (1) kilos ökning av PR. Alltid något.

Avslutade med ett skalat, justerat, open-pass, 15:4;

AMRAP 10 min
  • 10 PP 29 kg
  • 10 PC 34 kg


Totalt 123 reps. Ganska nöjd. Sabbade inte nyckelbenen i dag = framgång! Såg sen i spegeln att jag rivit upp halsen i stället :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar