torsdag 19 mars 2015

Axeltrött

Ok i knäna ända fram tills jag parkerade inför träningen, då så ont att jag haltade. Men nu ok igen. Skumt.

A: E2M i 10 min

  • 3 pp med paus i ansats 40 kg amrap reps sista setet
  • Hänga 15 sekunder med hakan över
Det mesta kändes bra här - mindes PP från i tisdags och tycker att rörelsen var bra. Bara sex reps sista setet. Har haft ganska mkt känning i höger axel under dagen och vill inte pressa för mycket. Glömde varv ett men kippade mig upp de andra fyra varven med rätt grepp. Det gjorde att jag bara fixade 15 sek varv ett eftersom jag slösade kraft på lite efterdrag de andra varven.

B. E2M i 10 min


  • 30 sek handstående i hollow, näsan mot väggen
  • 30 sek hänga i hollow, sänkta axlar pronerat grepp
Varv två kraschade jag lite , missade att hålla spänningen i kroppen när jag skulle avsluta...efter den påminnelsen funkade det. Hollowhänget var jobbigast i magen.


C. 3 varv av:


  • 10 sittande hantelcurl 6 kgx2
  • 10 sittande pressar
  • 30 sekunder planka
  • 10 excentriska knäböj höger ben
Så trött i axlarna....men detta funkade hyfsat. 

Lugnt på F4L, kändes som att minst en tredjedel hade samma pt som jag. Och liksom för att ytterligare bekräfta det mötte jag David i dörren på vägen ut :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar