torsdag 5 mars 2015

Skalat, lugnt och hostigt

Känner mig tjatig men f-n vad tråkigt det är att inte kunna träna som vanligt!! Småhostar hela tiden och ungefär en ordentlig hostattack om dagen. Helt garanterat jag som skaffade mig den genom att ro i måndags...sen fick jag stötvåg i högerknät i dag så jag fick inte använda benet = både skalat och lugnt pass i dag:

A: E2M i 10 min

  • 3 pp med paus i ansats 40 kg amrap reps sista setet
  • Hänga 15 sekunder med hakan över

Fast skalade bort PP = bara häng. Och så svag!!! Klarade bara 10 sekunder!

B. E2M i 10 min

  • 30 sek handstående i hollow, näsan mot väggen
  • 30 sek hänga i hollow, sänkta axlar pronerat grepp

Jobbig handstående, inte van vid det här. Blev trött redan varv tre och fick verkligen anstränga mig. Hänget inga problem.

C. 3 varv av:

  • 10 sittande hantelcurl 6 kgx2
  • 10 sittande pressar
  • 30 sekunder planka
  • 10 excentriska knäböj höger ben

Fast skalade bort knäböjen. Hantelcurl buslätt, pressarna svåra. Kan knappt sträcka armarna när jag sitter där och försöker få fram huvudet.

Glad att jag gick dit så att jag inte struntar i allt iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar