lördag 2 maj 2015

Underarmsmiffot

Jag kom till gymet precis när en grupp skulle börja. Fernarndo undrade om jag inte skulle hänga på, var verkligen assugen men fick säga att David förbjudit mig att frivända i passen innan jag hittat tillbaka. Så det blev egenträning, ungefär samma som 21 april:

E2M i 10 min:
  • 4 pp bakom nacken, snatch grip, 40 kg
  • 15 sek häng med hakan över räcket, tummar inåt
Vet inte vad det är för fel med mina underarmar, totalvärk. Så jag körde en strikt pullup per varv i stället för häng. Och det var nätt och jämnt att jag klarade fem. Känns f-n lönlöst att försöka bli stark på detta!!!!!!

E2M i 10 min:
  • 6 strikta armhävningar
  • 6 raka marklyft 40 kg
Det här gick bra.

På tid, 5 varv av
  • 15 situps
  • 20 svingar 16 kg
Det gick kanon men softade ner svingarna pga underarmarna så det blev ca 6 minuter här i dag.

Sen köpte jag en support-tröja till Team F4L som ska till Regionals. 

Tjipp tjillevipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar