söndag 5 februari 2012

Tidsbrist!

Åhh, har varit bortrest i helgen och hann inte ens med hela passet i dag innan jag blev utkörd från gymet :-(

Jag sparade iaf tid på uppvärmningen genom att klippa in en mini flight simulator på 2:30! Förbättrat pr med 84 sekunder. 

Det som sedan skulle köras var detta pass, senast 26 januari:

A. Bygg upp en tung 2 frivändning + 1 splitjerk, 85% av detsamma x 3

Det vete sjutton om jag inte ljög förra gången när jag påstod att jag kom upp i 50 kg. Jag tog mig dit i dag men det var inte snyggt alls. Vet inte om vändningarna var riktigt godkända egentligen. Första försöket att jerka på den vikten misslyckades, vilade ett par minuter och gjorde om. Då var vändningarna något bättre. Sen hade jag glömt pappret med passen och mindes fel så jag avslutade detta med 3x3 frivändningar på 42,5 kg. Rätt snygga sådana iofs.

B1. Bygg upp 3RM Frontsquat, sen 80% 3x3 doubledip frontsquats

Ökade till 52,5 kg och körde dubbeldipparna på 42,5. Helt ok.

B2. Stå på händer 20 sekunder x 3

Konstiga låsningar igen = sparkade upp utan problem varv ett och tre. Varv två omöjligt.

C. 300 m rodd under 1:45min + 10 obrutna push press 30 kg, vila 2 min x 4

Det var här jag blev utkörd. Hann bara med två varv. Bättre än sist iaf iom att jag ökade farten varv två från 1:50 till 1:47...

D. Enbens marklyft 2x10 30 kg
 
Funderar nu på om jag ska köra C och D i morgon helt enkelt, det här duger ju inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar