torsdag 9 februari 2012

Ingen morgontränare...

Pga krock med jobbaktiviteter var jag tvungen att försöka träna på morgonen i dag. I går var jag på en timmes massage och tryck på en massa onda punkter på axel och skuldra, känns verkligen inte bra där. Det, och den tidiga timman, bidrog till att det gick mkt dåligt i dag. Vågade inte riktigt...

Jmf med 29 januari:

A. Snatch balance + 3 over head squats x 3 ca 25-30 kg
Första varvet 25, två sista på 30. Snatch balance sisådär...fick göra några ett antal försök.

B. Hangsnatch 2x3 ca 30 kg
Testade på 30 men var för feg med högeraxeln och bytte till 25. Bättre så.

C1. Knäböjshopp 5x3 30 kg
C2. Stå på händer 20 sekunder x3
Ja, som vanligt konstigt med handstående - första varvet kom jag inte upp, övriga två inga problem?!?!?! Jag har något allvarligt fel i min mentala inställning. Behöver träna mig på att vara upp och ner verkar det som.

D. Tabatalöpning 12 graders lutning

Inte alls nöjd med rycktekniken och att det inte går framåt. Men å andra sidan är det svårt att veta hur mycket problemen på högersidan spelar in här. 

Nya tag i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar