lördag 11 februari 2012

Fredag

Gårdagens träning:

Först mini flight simulator 4 minuter.

Sen pass nr 2, jmf 28 januari

A1. Pullup med assistans 3x3 (hjälp så mycket med benen som krävs, helst inget alls i början av rörelsen, mer i slutet)
Vila 2 min
A2. 3 dips x3 Så många som möjligt varje set utan assistans.
Vila 2 min
 
Pullup med assistans varje gång. Fortfarande otejpat svårt räcke att hänga i om jag ska hitta ngn ursäkt. Två riktiga dips per varv.

B. Pendlay Rows 5/5/5 30 kg


C. AMRAP 3 min x 3 (3 powerclean 40 kg/6 laterala burpees) vila 3 min mellan varje varv.
 
  • Varv 1; 3 varv + 3 frivändningar
  • Varv 2; 3 varv + 1 vändning
  • Varv 3; 3 varv + 3 frivändningar
Frivändningarna kändes superbra i dag. Behöver fokusera på att ta dem med studs i såna här sammanhang i stället för att ställa ner stången när det känns för jobbigt. Kämpa mer. Men det var bättre än senast.

D. Höga benupplyftningar (TTB) 3x5, vila 2 min mellan varje, lyft fötterna så högt du kan varvat med skuldersänkningar 3 set om 5
 
Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar