torsdag 23 februari 2012

Sockersvag?

Värsta försöket till träning på länge!! Med betoning på försök...jag är helt övertygad om att det är den senaste tidens usla kosthållning som är boven i dramat. I går till exempel avslutade jag middagen med en jätte-creme brulée. I dag har jag haft magknip i princip hela dagen. Skärpning!!!

Ok - så vad hände? Detta var vad jag skulle göra i dag:

A. Snatch balance + 3 over head squats x 3 ca 25-30 kg
Körde på 30 kg. Det enda i dag som var någotsånär godkänt.

B. Hangsnatch 2x3 ca 30 kg
Gick helt och hållet och på riktigt åt h-vete. Tog inte en enda djupt.

Sen slutade jag att försöka = nedanstående utgick helt från schemat:

C1. Knäböjshopp 5x3 30 kg
C2. Stå på händer 20 sekunder x3

D. Tabatalöpning 12 graders lutning


För att inte tiden på gymet skulle vara helt bortslösad gjorde jag något ovanligt och gick på ett crosstrainingpass i stället. Så genom lite burpees, utfallshopp och annat blev jag iaf rejält svettig i dag...

Jag känner ingen alls identifiering med namnet på den här bloggen. CrossFit? Vad är det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar