lördag 28 januari 2012

Rapport från fredag

Först mini flight simulator - det gick sämre i dag = 4:45. Fastnade vid 24 tre ggr...

Sen pass nr 2, jmf 18 januari

A1. Pullup med assistans 3x3 (hjälp så mycket med benen som krävs, helst inget alls i början av rörelsen, mer i slutet)
Vila 2 min
A2. 3 dips x3 Så många som möjligt varje set utan assistans.
Vila 2 min
 
Det är så mkt svårare utan magnesium och med ruggat räcke...ingen riktig pullup i dag. Men jag vet att jag kan iaf :-) Vad gäller dipsen fortfarande hindrad av träningsvärken kanske men bara en riktig per varv. Irriterande.

B. Pendlay Rows 5/5/5 30 kg
 
Vet inte om jag gör fel här, det känns för lätt.
 

C. AMRAP 3 min x 3 (3 powerclean 40 kg/6 laterala burpees) vila 3 min mellan varje varv
 

Hu. Det här gick inte så bra! Det var så tufft för låren att jag missade en hel massa vändningar!! Längtar redan till revansch nästa gång, kom aldrig över tre varv i dag;
  • Varv 1; 3 varv
  • Varv 2; 2 varv +3 vändningar och 5 burpees
  • Varv 3; 2+3 vändningar och 4 burpees.

D. Höga benupplyftningar (TTB) 3x5, vila 2 min mellan varje, lyft fötterna så högt du kan varvat med skuldersänkningar 3 set om 5
 
Nja...inte fullhöjd och så dåligt grepp att jag fick ta omtag varje varv.
 
Hej då
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar