lördag 7 januari 2012

Utökad repertoar trots allt

I dag var sista gången jag tänkte köra detta pass, samma som senast i onsdags, eftersom jag börjar treva mig tillbaka från och med tisdag.

Värt att notera:  
  • Pullupsen - jag tycker nog att jag kommer upp en lite längre bit från bottenläget innan jag måste ta  hjälp.
  • I dag fixade jag alla tre dips första varvet = härligt att något går framåt! 
  • Jag har fortfarande korta mentala blockeringar för att komma upp i handstående vilket brukar resultera i några sparkar i blindo innan jag kommer upp. Men i dag fick jag faktiskt kommentaren "bra balans" från andra i rummet :-)
  • Var också starkare i armhävningar och körde alla varv obrutet till skillnad från tidigare, då har jag varit för trött från dipsen tror jag.
Det som känns mest jobbigt med den här vilan är all flåsträning de senaste månaderna som jag nu måste börja om på. Menmen. Att kunna inkludera dips och handstående i repertoaren är ju ändå lite positivt, eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar