söndag 29 januari 2012

Ryckigt

I dag var det tight med tid, hoppade bara lite rep i ett par minuter och lite rörlighet innan jag körde igenom pass nr 2. tidigare testat 20 januari:

A. Snatch balance + 3 over head squats x 3 ca 25-30 kg
I dag ville jag verkligen fokusera på tekniken och körde två första varven på 25 och sista på 30. Mycket bättre än sist. Nästan så att jag godkänner mig själv.
B. Hangsnatch 2x3 ca 30 kg
Gick superdåligt först. Det gamla vanliga duckandet med huvudet för stången i stället för att låsa ut och gå ner snabbt gjorde sig påmint. Bytte till 25 kg för att få till tekniken och det gick ganska bra. Längtar efter mitt magnesium...måste fixa nytt.

C1. Knäböjshopp 5x3 30 kg
C2. Stå på händer 20 sekunder x3
Något bryt har hänt med mitt handstående. Sparkat och sparkat som fasen i dag för att komma upp men är helt blockerad. Ska försöka att inte analysera det över huvud taget tror jag.

D. Tabatalöpning 12 graders lutning
Jag är lika usel på löpning som på rodd men det gick nog helt ok iaf...ser fram emot att få upp flåset ordentligt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar