söndag 4 september 2011

Har jag lagt i backen?

Nu är infektionen helt borta och det fanns inga ursäkter för att ta det lugnt längre. Bra det eftersom det var dags för sista varvet på det här passet, senast 20 augusti;

5 varv av;

  • 9 liggande rodd i smithmaskin
  • vila 1 min
  • Enarmspress 5/5 m 14 kg KB
  • vila 1 min
Kände mig varken starkare eller svagare än sist men det gick. Jag hade inte kunnat öka i dag.

Sen AMRAP 20 min;
  • 10 burpees
  • 10 utfallshopp
  • 10 KB-svingar 16 kg
Trenden nedåt fortsätter = bara 10 varv och 4 burpees, nu gick jag ner med 4 burpees...jag har varken ursäkt eller förklaring. Körde utan magnesium men det gjorde jag ju sist också. Nästa vecka måste jag byta växel och köra framåt igen, den här trenden lirar inte med någon CrossFit-anda direkt.

Sidoplanka 30 sek x 4 per sida, varannan sida utan vila.

Inte något mer att säga om dagens pass mer än att det känns skönt att kunna köra på igen. Jag har ilningar i vänsterhälen, börjar tro att det kanske är utfallshoppen som är boven?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar