torsdag 29 september 2011

Egen lokal

Om man kollar upp när det inte är bokat för pass här på jobbet har man egen tillgång tilll en hel träningssal - vilket passar bra mycket bättre för dagens cirkel än att köra den på en halvfri yta på ett Sats-gym!

Andra gången för cirkeln som jag körde 16 september;

A.AMRAP 20 min
5 burpees
10m utfallsgång 15 viktplatta på raka armar
10mx2 sprint

Resultat 13 varv och 5 burpees och 10 utfallssteg = drygt ett varv mer än sist. Start med 1,5 minuts mellanrum förutom sista varvet som jag körde i princip direkt. Även i dag var utfallsstegen jobbigast. Axlarna slut. De fick 50 minuters genomtryckning av en massör i går kväll också. Och en del tryckningar av en naprapat i går morse. Man skulle nästan kunna tro att jag är en elitidrottare :-)
B.3 min totalt hollowrock
 
Det går ju knappt att kämpa här, när magen tar slut tar den slut! En del pauser blir det...
 
Nu lite mer jobb....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar