tisdag 27 september 2011

Rycklillfingrar

Träning med David på Nordic;
  • Ryck upp till 35 kg, 5-6 missar på 40 kg varav ett par kändes riktigt nära...
  • Varvade med gummibandspullups, det gick sämre än förra veckan när jag nästan fixade en riktig - i dag var jag inte ens i närheten. Min förklaring till det är grym träningsvärk från armhävningarna i förrgår plus att jag gav blod i går och nog fortfarande är lite påverkad av det. 

  • OH squat, 3 på 30, 3 på 35, 2 på 40. Svårt att hålla bak stången! Men när jag fokuserar så går det.
 Slutsvängen;
  • 15 ryck 30 kg
  • 20 lateral burpees
  • 15 frivändningar med stöt 30 kg

Rycken gick lite bättre än väntat, tog dem tre och tre. Burpees gick sakta men obrutet, frivändningar ok, delade upp dem i fyra set och tog alla stötar direkt. Flåsigt.

Tid - 6:36
Lillfingrar - uppslitna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar