torsdag 8 september 2011

Blåmärken it is


Test av det första nya passet!

A1. Frontsquats 40kgx3 (5/5/8)
Vila 2min innan A2
A2. 3 Negativa PU 3 sekunders paus vid mun, näsa och panna.x3
Vila 2min innan A1

B.På tid: 30-20-10 Hantelburpees/hang squatclean med 12kg hantlar

Det fanns inga hantlar på 12 kilo - vikterna slutade vid 10. Jag tog 10-kiloshantlarna till burpeesarna och körde 12-kilos kettlebells till hangsquatcleansen i stället. Sen envisades jag med att dunka in dem i axlarna. Jag blev ju lite blåslagen redan i tisdags när jag testade 10 stycken så i dag efter 60 till är varje axel ordentligt blåslagen. Det verkar som att jag dessutom satsade på att maxa min förbättringspotential eftersom det tog typ 20 minuter men jag ville försöka tänka teknik såhär första gången om jag ska skylla på något (inte för att jag lyckades särskilt bra med det). Förutom blåmärkena gillade jag den här cirkeln. Bra träning i att snabbt gå ner i squaten.

C.GHD-situps 15x3 vila 60s

Nu är jag redan nervös inför lördag när jag ska köra sprintar inne på gymet...help...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar