fredag 29 april 2016

Stått lite på händer

Jag vet att det här inte var mitt pass men jag gick ändå. Tänkte att jag skulle passa på att komma tillbaka i handstående, mina värkande handleder börjar äntligen ge med sig. Och ville inte vila två dagar i rad heller!

A.) 4 varv av:
  • 30s: Handstand balance 
  • 30s: Vila
  • 30s: Hollow position 
  • 30s: Vila 
  • 30s: One arm hang (alternera hand som du vill) 
  • 30s: Vila

Jag kickade upp lätt mot väggen varje varv och stod kvar tiden ut. Det räcker för att jag ska vara nöjd med dagens pass :-) Hollow funkade bra, enarmshänget gjorde jag så att jag bytte hand fyra gånger per varv.
B.) På tid:
  • 10 Muscle-ups 
  • 20 Handstand push-ups 
  • 30 Pistols 
  • 40 Boxjump over 60/50cm 
  • 50 Ryska Svingar 24/26kg

Skalningswod i ordets rätta bemärkelse!  Muscle-ups byttes mot knappt halva pullups från toppläge. Handstand push-ups blev vanliga push-ups. Har en återresa där också, det tog en stund m många pauser. Pistoler skalades såklart också. MEN boxjumpovers och svingar gick ju finfint :-)
Tid 11:07
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar