onsdag 13 april 2016

Sisådär

Sådär halvnöjd med dagens pass:

A.) Power snatch: 3-3-2-2-1-1
*Repsen ska INTE genomföras TnG var noga med att hitta en bra startposition för varje repetition, ta din tid. Första vikten på 3orna ska motsvara ungefär 60% av ditt max, alltså en ganska lätt vikt, öka sedan vikten för varje set.
Jag gick mellan 25 och 35 kg. Fick inte till det bra alls i dag. Måste fortfarande ha 10 minuters detaljcoaching med David innan jag kan något om ryck. Och fick ont i höger skuldra typ, drog till på nåt sätt där så den "vanliga" knölen känns. Men tror att den låg och väntade, har jobbat på annan plats i går med sämre datorplats och det känns direkt. 
B.) AMRAP 9min
  • 6 Push-ups 
  • 8 Toes to bar  
  • 12 Push-ups 
  • 8 Toes to bar  
  • 12 Push-ups   
  • 8 Toes to bar 
  • 15 push-ups

*Fortsätt så långt på stegen som möjligt under 9min, repsen på TTB är konstant medans push-ups ökar med 3 reps för varje “Varv”.
 Jag skalade....gjorde armhävningarna lite upphöjda för att inte dö varv två så det blev nog bra armhävningsträning där. Och gjorde typ tuck-ups i stället för TTB. Hann med fram till 10 armhävningar på 21-varvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar