söndag 8 december 2013

Backar

Oinspirerade resultat av träningen, min mage har spökat flera dagar och i dag var jag svagare än senast jag körde detta pass, 29 november:

A. E2M i 10 min: 1 snatch high pull + 3 snatch 30 kg, öka 2,5 kg varje gång allt går bra.
Axeln molade på vägen dit och höjde inte vikt. Ändå missade jag redan första varvet. Det jag kan säga är iaf att det blev bättre för varje varv. Jag måste komma ihåg hur långsam jag är i starten och värma upp längre!

B1. Marklyft 3x82,5 kg, 3x87,5 kg, 92,5 kg x 3+ öka 2,5 kg varje gång du klarar 5 eller fler på sista.
B2. Dips 3, 3, 3+
Lät mig bli distraherad det sista varvet och fixade bara två lyft. Dipsen tre per varv och var tvungen att pausa, även där sämre alltså.

C. Sidoplanka 30/30x3 ingen vila mellan sidor.


Den här träningen var på Sats Sickla, vilket rörigt ställe...inte mitt gym alls kan jag säga, skönt att det inte är mitt hemmagym. 

Va f-n, nu backar jag ju styrkemässigt?!? Hoppas på återtåg med två pt-pass kommande vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar