söndag 1 september 2013

30 min

Kul helg, suttit publik på Solid Open på Stadion hela dagarna. Och när jag själv skulle träna har jag ingen koll visade det sig. Trodde gymet stängde nio men det var åtta. Jag fick 30 minuter på mig att träna så den planerade rodden fick jag glömma. Samma pass som förra lördagen:


A. Totalt 60 sekunder hängande med hakan över med pronerat grepp, varje gång hakan hamnar under ska du göra 3 djupa OHS 30 kg.
Misstänkte att detta häng ger mig ont i högeraxeln, David kollade i tisdags och konstaterade att jag ska ändra teknik. Så med nytt sätt klarar jag typ 10 sek åt gången....kom nog inte upp i en minut men körde fem varv OHS iaf.

B1. Marklyft 3x75 kg, 3x80 kg, 85kgx3+ (öka 2,5 kg varje gång du klarar 5 eller fler på sista)
B2. Stående press bakom nacken 25 kgx5, 5, 5+ (öka 2,5 kg vid 8 eller fler)
Gjorde 5 mark och 8 press så ökning fixad.

C. Enbensplanka 30 sekunder per ben, 30 sekunder vila x 3.

Och där stängde gymet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar