måndag 9 september 2013

Timme på Nordic

Pt-timme idag eftersom jag inte hinner i morgon. Slut i både huvudet och kroppen visade det sig. Inget som riktigt gick som det skulle. Men en träningstimme kan ju iaf inte ha gjort mig sämre än innan även om det känns så?

Först ryckträning. Fick inte ordning på sträcket i knäna! Försökte att bara träna detta men det var näst intill omöjligt, jag var blockerad. Eller trög. Jag tror att det blev några ryck på 30 eller 35 kanske.

Sen 13:1. Men nej. Fastnade på toes to bar igen. Så vi tränade den tekniken bara i stället. Pressa bak med armarna. Tänk höften mot stången. Osv. Hmmm.

Sist fem varv på tid av;
10 obrutna Wall balls 6 kg
20 DU's
Vad blev det då? Strax under sex, sju eller åtta minuter. Inget minne här inte!

Tack David för att du stod ut med mig i dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar