torsdag 26 september 2013

Syrefattig

Lite hipp som happ med dagens träning.

Började med varannan minut av 1 clean, 1 power clean, 1 split jerk. Start på 30 kg och kör tills det tar stopp. Kommer nu såhär i efterhand ihåg att det skulle ju vara 2 jerks per vikt, inte 1...slarvigt. Och redan vid 45 kändes vändningarna tunga. Första på 55 blev så tokigt dålig att jag väntade ett par minuter och gjorde om, då gick det lite bättre.

Sen 13:3: 12/10/8 av svingar till ca ögonhöjd 24 kg/burpee box jumps 45 cm, tiden som är över upp till 5 min kör max antal thrusters 20 kg.
Jag fick till 13...

Svag dag. Möjligtvis och förhoppningsvis var jag påverkad av att vi inte hade någon fungerande ventilation på jobbet i dag. Trasigt. Alla gick runt och var toksega. Så med tanke på det gjorde jag kanske jordens prestation? ;-)

Ont i halsen nu, hoppas den skojar med mig eftersom jag och Jenny ska tävla på lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar