torsdag 19 september 2013

Torsdagsrapport

Jahapp! Dagens pass senast kört 6 september:

A1.Frontsquat 2211
45 kg x 3,3,3+
5 reps varv tre. De sista ganska fula men fem var det allt.
A2.Hängade höga supinerade PU, toppläget ca 5cm rörelse från under haka till näsa.
3,3,3+

Även här 5 varv tre. Och hade en alldeles för låg låda att hoppa från så de blev ngt pullup-liknande varje varv när jag skulle hoppa upp första gången.

B. AMRAP 15min:
  • 5/5 utfallssteg stången på raka armar ovanför huvudet(täck det räfflade med händerna) 20kg
  • 5 liggande rodd
  • 15 doubleunders
  • 5 fällknivar
Hur jag än gör tappar jag ju räkningen här. Men jag tror faktiskt att det blev 10 varv minus 5 fällknivar. Fick lite coaching på mina utfallssteg i tisdags av David vilket hjälpte i dag :-)

Bredvid mig tränade en kvinna i regionals-linne så jag började prata med henne sen i omklädningsrummet. Det visade sig att hennes 17-åriga dotter Matilda är en riktig liten starking på Nordic. Får hålla ögonen öppna.

Jag är nöjd med dagens träning eftersom det var förbättring på alla delar. Samtidigt längtar jag till mitten av oktober när jag ska få nya pass. Men innan dess ska jag testa CF-gym i Seattle en vecka. Längtar nog ännu mer till det när jag tänker efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar