tisdag 24 september 2013

63

Trodde att jag hade infektionskänningar i kroppen så det blev lugn träning i dag utan flås:

Först en pullup! Nästan faktiskt ändå. David sa att hakan var nästan över och jag fick ok på frågan om det var en 99,9% pullup.

Sen ryckträning upp till tvåor på 33 kg. Ok när jag slutar att tro att höften ska hjälpa till.

Djup frivändning + split jerk upp till 55 kg. Några missar på 58 kg. Vände den i sista försöket men kom inte upp....

Fortsatte med split jerks. Många fega försök på sista vikten. Sen sa David att en bra utveckling det senaste året är att det inte behöver betyda något, jag kan missa flera gånger och sen lyckas. Med det i åtanke tog jag den på typ fjärde försöket. Och häpp! Ett rekord! 63 kg.

Det var nog inte infektionskänning i kroppen. Det var ett litet pr som ville ut :-)

2 kommentarer: