torsdag 29 juni 2017

Ingen hoppmalle

Torsdag. Cykling i stark vind, vid ett tillfälle på vägen hem kändes det som att någon tog tag i cykeln. Men det var det inte som tur var så jag kom fram till F4L och kunde köra dagens pass:

A: Box jump max
- hitta maxhöjd i boxjump, du få springa/stå still/sitta etc. Gör vad du vill men hitta en maxhöjd!

Det var länge sen och jag är störd vad gäller detta. Hoppade upp på 71 cm men sen blockerade jag mig. Har något gammalt rekord på 84 tror jag men det var länge sen och jag kanske inte ens har förmågan längre även om huvudet skulle vara med.

B: For time
200m run
200m run backwards
21 Burpee box jump 60/50
200m run
200m run backwards
15 Burpee box jump 60/50
200m run
200m run backwards

9 Burpee box jump 60/50

Konstigt upplägg med baklängeslöpning. Den var den lätta och ganska roliga delen i dag fast det känns inte som något man borde göra särskilt ofta med tanke på ansträngningen i hälsenorna men det gick väldigt bra. Boxhoppen gjorde jag till boxkliv redan efter 15 hopp. Tid 12:55.

En dag kvar till semester :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar