tisdag 27 juni 2017

Kort och kul

David förbjöd mig att köra den första delen i dagens pass (hang power clean) eftersom det triggade igång min armbåge förra veckan så i dag blev det bara B och C-delen:

B: E2M i 16 minuter 3 power cleans, börja på ca 60% och öka om det känns bra.
Jag började på 35 kg, kändes plättlätt och bra så jag fortsatte öka och avslutade på 50 kg.

C:75 kalorier på cykeln. Det var det, 800 meter löpning eller 1000 meter rodd så jag skulle såklart ta det jobbigaste. Det tog 5:47. Vet inte om det var så superbra men jag tyckte att det var ganska jobbigt. Höll mig på 60 eller över. Kände efteråt i halsen att jag hade ansträngt flåset iaf. Jag började innan de andra börjat ro eller springa och satt fortfarande och cyklade när de var klara.

:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar