måndag 26 juni 2017

TRX-Malle

Inför två veckor på Sicilien utan gym fick vi snilleblixten i går att ta med den, aldrig använda, TRX-en som ligger och skräpar här hemma. Och i dag fick jag genomgång av David av det pass jag ska köra då (kombinerat med löpning):

A.E3M i 12min
10/10 BSS, se till att ha all vikt på främre foten genom att pressa ned stortån
5 armhävningar, pressa isär skulderbladen i toppen, dra bak axlar som i en rodd i botten.

B.E3M i 9min
10/10 enarmsrodd med rotation, dra axeln mot hälen, luta dig bakåt hela tidne
10/10 benlyft i sidoplanka

C.E3M i 9min
10 roll outs i TRX på knä, spikraka armar, raka handleder, kom fram med huvudet som i en jerk
30 sekunder hollow
10 knäböj utan att låsa ut 3 sekunder stopp i botten, lyft armarna så högt som möjligt med tummarna bakåt. Öppna ljumskar hela tiden.

Det här blir ju kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar