onsdag 21 juni 2017

Kul pass

Dagens:

A: Teknikträna Hang power clean
B: For time
20-15-10
Hang power clean 35
400m löpning efter varje repintervall av cleans
Min tid: 9:43. Total förnedring om man jämför med övriga youngsters på passet men maxtiden var 12 min så va f-n. Dels ville jag inte slarva med cleansen (fast jag lyckades ändå riva upp mig på halsen/nyckelbenet) och dels springer jag sakta som en heffaklump. Men alltså, jag tyckte att det var en kul wod.
C: For time
50-30-20
Sit ups
150m suit case carry 16 kg
Min tid: 7:57. Förra veckan fick jag ont i halssenorna efter Annie så vi får se om dagens alla situps väcker dem igen. Men det här var också en kul wod.

Kul pass helt enkelt! Och cykling på det. Och sen 25:an på Burgundy där allt kostade 25 kr så jag fick två fantastiska högrevsburgare grillade till perfektion. Bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar