torsdag 22 juni 2017

Seg men tränad

Så trött i dag, både i skallen och kroppen men eftersom jag verkligen inte vill träna i morgon gjorde jag det i dag i alla fall. Jag var tidig på gymet för ett pass men körde dagens pass ändå för att ha någon/något som driver mig framåt:

A: 4 set
10 walking lunges – KB in frontrack right arm
10 walking lunges – KB in frontrack left arm
16 kilos kettlebell.
B: Back squat – 16min TC
5×5 @ 65-75%
Så väldigt trött i ländryggen i dag. Först kände jag mig orolig men sen kom en annan person in som också körde i går och berättade hur slut han var i länden efter gårdagens pass så då kände jag mig lugnare. Körde lite lugnt på 50 kg.
C: Hip thrust
4×10
– gör 1-2min planka mellan seten
D: GHD baxk ext.
4×12 – viktade
Sådärja. Ledig :-)

Känner mig tjatig men det som är absolut roligast och ger mest endorfiner är cyklingen. Den gör mig f-n lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar