söndag 18 juni 2017

Gårdagens

Gårdagens:

A: Maxa i clean
Blev bättre ju tyngre vikterna blev MEN sen på 60 kg slarvade jag och  brände ganska mycket kraft på vägen upp. Jag kände mig ändå rätt säker/orädd så jag vände lätt (!) 62,5 kg också men förvåningen över hur lätt det gick och tröttheten i benen gjorde att jag inte tog mig upp. Det gör inget. Bra bevis på att det är huvudet och inte förmågan som stökar till det. Tar med mig det.

B: Maxa i deadlift
Nja, det var inte alls läge. Allt var tungt. Stannade vid en etta på 95 kg som var toktung.

C: 500 m rodd
Struntade i detta och skulle cyklat i stället men klockan var redan tolv och jag var tvungen att dra. Hann med två varv av bulgarian innan jag stack.

Sen var det 200-årsfest i Västerås så i dag är jag inte stark någonstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar