måndag 16 maj 2016

Det kostar på att slarva

Shit vilken timme. Vännernas besök i helgen kostade på i dagens pt-timme. För mycket vin...ändå så fick vi till en timmes ryckträning och jag klarade mig igenom den med livet i behåll, även om jag inte var helt säker under tiden.

Fokus på att få till svanken i starten så jag fick stå i startposition tills David var nöjd = jobbigt i benen! Och överallt annars också förresten. Efter ett gäng 25-kilos blev det också ett gäng 30-kilos.

Sist fem varv av:
3 hängryck
5 front squats m paus

Vem kunde tro att 30-kilos front squats nästan kunde få mig att gråta? Det var så fruktansvärt jobbigt, långsamt med paus och i pausen spänna upp ryggen. Men de gjorde tydligen att hängrycken tog sig. Hängryck: långsamt i vändningen.

Och nu, med lite uppslitna ringfingrar, måste jag sova så att jag kan träna med lite mer energi i morgon kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar