fredag 6 maj 2016

CrossFit Leksand!

I Hjortnäs över helgen, har försökt några gånger att få till det men äntligen blev det ett pass på CrossFit Leksand:

Barbell Complex: Deadlift + Hang Squat Clean + Push Jerk (2+2+2)j. Vikt 30 kg.
  • A. 15 sek on : 45 sek off x 5
  • B. 30 sek on : 30 sek off x 4
  • C. 50 sek on : 10 sek off x 3
  • Vila 2-3 min
  • D. Amrap 90 sekunder
Den var kul! På A blev det 1 varv + 1-3 reps. På B 2 varv + 1-3 reps. C tre varv + 1-3 reps. Sen tänkte jag ju att jag skulle göra 6 varv på D såklart. Körde 4 varv men släppte sen stången lite för att vila värkande underarmar, sen landade jag tre reps ifrån målet. 

Vila 5 min

E. Yo Go I Go, 5 varv var av
  • 200m Run
  • 10 Barbell Jumps
  • 5 Power Clean 35kg
Så tokigt jobbigt! Jag kan ju inte springa! Redan vid varv tre kändes det som att det räckte. Men det gick ju. Total tid för oss 14 minuter. Mycket bra träning för mig i dag! 

Mycket trevligt besök med schyssta och välkomnande personer. Hoppas vi kommer tillbaka någon dag. Tack CF Leksand!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar