fredag 28 juni 2013

Mina bästa grenar

I dag ett pass på Södra Station, hade kollat lite dåligt och det visade sig att det var ett 45 minuters med benchmark. My lucky day = det bestod av pullups och löpning = mina bästa grenar :-) not...

Nicole
Amrap 20 min pullups
Varje gång du måste bryta spring 400 meter

Jag körde med gummiband såklart och blev övertalad att köra med handflator ifrån mig. Märkte efter ett par varv att jag slösade massa energi på att vara i obalans och vingla i bandet, körde sen så nära bandet som möjligt med kroppen och då gick det bättre. Totalt 40 pullups. Känns lite löjligt när flera i gänget fick till typ 100. Men å andra sidan var det kanske jag som behövde detta mest....

Inkludera uppvärmningsvarvet fick jag springa 2,8 km.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar