måndag 1 februari 2016

Bra måndag

Så kul gäng i dag på träningen! Det här gjorde vi:

A.) 4 varv av:
  • 30s: Ring dips (körde armhävningar, svaaaaag av allt axelstrul = många på knäna blev det)
  • 20s: Vila
  • 30s: Windmill (höger arm)
  • 20s: Vila
  • 30s: Strikta toes to bar (knee raises)
  • 20s: Vila
  • 30s: Windmill (vänster arm)
  • 20s: Vila 
B.) AMRAP 3 varv av:
  • 1min: Handstand push-ups (sittande hantelpress)
  • 1min: Double unders
  • 1min: Tuck-ups
  • 1min: Rodd 1kcal = 1rep
  • 1min: Vila
Vi började på olika stationer för att få plats. Jag startade på rodden vilket gjorde att vilan kom först efter tuckups.  För att samla poäng var det inte det bästa - om jag till exempel börjat med hopprep efter vilan hade det samlats poäng en masse! Men men...totalt 344 poäng iaf. Klockan gick utan vila, rodde i ca 50 sekunder och bytte station, hopprep hoppade jag minuten ut. Sista varvet åkte skosnöret upp när jag skulle maxa DU´s...slarvigt. Men kul hade vi iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar