måndag 22 februari 2016

Rumpa bak

Timme med David:

Ryck, 25 kg, 5x3
Först var jag bara totalt trög. J-vla höft. Men avslutade helt ok efter en paus med axelrörlighetsträning. Tänka rumpa bak och huvud fram. Så stel ju - men varit stelare å andra sidan så jag fortsätter väl då.

C&J 45 kg
Några (5?) varv av tvåor. Haft ont i handlederna nån vecka, osäkert varför, så körde PC. Tekniken tog sig när jag spände ryggen ordentligt i starten och sen tänkte rumpa bak. Generellt bra jerks :-)

Varvades med pullup-träning, fortfarande krävs assistans. Titta på stången, svanka och möt stången. Kom tillsammans fram till att jag ska ha dem tillbaka till min födelsedag 14 april. Bra mål.

Pausade knäböj, 40 kg, 5x5 (eller så var det 4x5). Även här skull rumpan bak. Verkar vara nåt jag kan tänka på vilken övning jag än gör....förutom pullups kanske.

Resten av veckan ska jag köra lite gamla open-pass på F4L. Och cykla lite. Har pumpat däcken, smörjt en tokrostig kedja och plockat fram grejer till i morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar