måndag 15 februari 2016

Hel och stark

Jorå, det är nog verkligen så att min axelrörlighetsträning funkar så jag håller nog i ett tag till.

I dag pt-timme och fokus på överstötar. En vändning och några stötar uppåt i vikt. Till 60 kg där det var ettor även på stötarna. Jag skulle göra fem - men missade två stötar och blockerade mig. Så om man ska se det positivt vände jag 60 kg sex gånger i dag vilket är ett rekord i sig. Om man ska vara kritisk så lyckades jag efter missarna inte vända den alls och det blev till slut bara fyra....

Mycket bättre ansatser. Det tar jag med mig i dag. Och att jag orkar vända 60 kg ett gäng gånger. Förmodligen ett gäng gånger mer när jag har hjärnan med mig.

I början, mellan seten, hängde jag ut mig i räcket med olika grepp plus gjorde 2-3 försök till en pullup. Återtåget har börjat. Jag kom nog upp halvvägs vilket är bäst hittills efter höstens axelproblem.

Kroppen känns hel, har faktiskt inte ont någonstans!! Yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar