tisdag 27 oktober 2015

Soft pass

Lite lugnare pass på F4L i dag:

A.) Genomför efter en ordentlig teknikgenomgång och uppvärmning: AMRAP pull-ups
Vi körde lite kippteknik och sen på´t. Va f-n, jag gjorde sex stycken. Tror att det måste vara något slags rekord eller?

B.) 4 varv av:
15 deck rolls
15 fällknivar
10 ring dips
Här gjorde min totala orörlighet att jag fick köra deck rolls från kanten = lättare men det enda som funkade. Tuck ups i stället för knivar och sen armhävningar. Men kände mig ganska stark i armhävningarna. Tid 9:29.

C.) 3 set av
40 sek viktad planka
1min vila
10-kilosvikt. För lätt.

Sitter nu och slits mellan cykling eller pendeltåg till jobbet i morgon. Ska ut på middag efter jobbet. Tror att det blir tåg men det känns bara så trist. Bra mental träning på nåt sätt, måste lära mig att softa ner kanske. Vad gör en cykling mer eller mindre i förlängningen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar